Administrative Officer-Help Desk

Administrative Officer-Help Desk

Position:              Administrative Officer-Help Desk

Location:            Kilkis  (Inclusion Center)

Starting Date:    September 2022

Status:                 Full Time

 

 Γενικά καθήκοντα:

Διοικητική υποστήριξη του έργου

Καθήκοντα υποδοχής ρεσεψιόν

Εκθέσεις/πρακτικά συνεδριάσεων

Συντονισμός  λειτουργιών/εκδηλώσεων, υποστήριξη σε  δραστηριότητες όπως και όταν απαιτείται

Τυπικά προσόντα:

 Πτυχίο ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών ή επιστημών οργάνωσης και διοίκησης

 Άριστη γνώση MS Office

 Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας

Άριστες οργανωτικές, προφορικές και γραπτές δεξιότητες

Άριστη γνώση Αγγλικών

Ικανότητα εργασίας υπό περιορισμένη επίβλεψη και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών.

Δυνατότητα πολλαπλών εργασιών

Επιθυμητή προηγούμενη εμπειρία εργασίας  με προσφυγικούς πληθυσμούς ή/και άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στην ηλεκτρονική  διεύθυνση: jobs@omnes.gr με θέμα «Administrative Officer» μέχρι τις 9/9/2022.

 

Λόγω του επείγοντος της πρόσληψης το Σωματείο OMNES  διατηρεί το δικαίωμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας  και πριν την τελική ημερομηνία υποβολής.